Proces

SÅDAN ARBEJDER VI MED JERES INDRETNING

Jeg leder processen og fungerer som kreativ sparringspartner. Vi går selvfølgelig fleksibelt til værks, men som ansvarlig for virksomhedens indretning kan du regne med, at vi skal igennem følgende steps for at nå ordentligt i mål:

01. Intro

Du kontakter mig på telefon eller på mail. Her ridser du op, hvilke udfordringer og ønsker I har. Vi aftaler første møde. Hvis muligt sender du mig inden mødet en målfast grundplan (den må gerne være håndtegnet) og evt. nogle billeder af de eller de rum, I gerne vil have indrettet. Vi afstemmer måske budget/timeforbrug inden, men hvis det er for svært, kan vi aftale det efter mødet ud fra et bud, jeg kommer med.

02. Møde

Vi mødes og taler ca. 1,5-2 timer. Mødet her er grundstenen for mit arbejde med jeres indretning. Her taler vi om, hvad der er kernen i virksomheden, og hvilke visioner, funktioner og behov, der er. Vi kigger også efter inspiration og finder referencer. Lad os tage udgangspunkt i det værdifulde, der gemmer sig på lageret, loftet eller der, hvor det ikke kommer til sin ret. Jo mere du fodrer mig med input, jo bedre løsninger får I. Efter vores snak tager jeg billeder og måler rummet op en ekstra gang.

03. Design

Alle de input, jeg har fået om virksomheden, danner sammen med mine idéer, research og tegnearbejde grundlaget for et designoplæg. Oplægget er lavet specielt til jer og indeholder en konceptbeskrivelse med virksomhedens kerneværdier og vision oversat til stil, funktionalitet, farver, møbler, tilbehør osv. I får også stof og materialeprøver samt tegninger af grundplanen med den nye indretning.

04. Plan og udførsel

Når designoplægget er godkendt, laver vi sammen en plan for, hvordan idéerne omsættes til virkelighed, så det imødekommer jeres dna, ønsker og selvfølgelig budget. Herefter står jeg typisk for briefing af leverandører og projektstyring frem til færdigt resultat.

HVAD FÅR I FOR PENGENE?

Vi tilpasser altid samarbejdet, så det passer til jeres tempo. Det kan sagtens strække sig over en længere periode og flere budgetter.Uanset hvor omfattende et indretningsdesign, jeg skal hjælpe jer med, får I:

  • Et grundigt intro-møde, så alle føler sig trygge
  • Et prisoverslag og fast aftale om budgetrammen
  • Virksomhedens kerneværdier og vision oversat til indretning
  • Et designoplæg med fokus på både funktionalitet og stil
  • Hjælp til at gøre idéerne til virkelighed

HVAD SÅ BAGEFTER?

Når vi er i mål med den aftalte proces, er jeg her stadig. Det vil sige, at I kan trække på mig, hvis I har andre behov. Det kan være, I skal udvide og indrette flere rum, pludselig skal på en messe eller får mulighed for at åbne en pop-up i en periode. Alt, hvad der måtte følge bagefter, bygger på det grundlæggende arbejde, jeg allerede har lavet. Og det sikrer jeg en rød tråd i jeres indretning mange år frem i alle de rum, I indtager.  Ekstra arbejde aftaler og afregner vi til time- eller eller projektpris, som det passer jer.

PRISER

Alle erhversindretninger er forskellige, og priserne derfor det samme. Overslaget på en realistisk budgetramme kræver et møde på stedet for at kunne vurdere opgaven. Minimumsprisen på et gennemarbejdet professionelt oplæg er 10 timers oplæg + ca to møder. Min timepris er 950 kr. + moms pr. time.

Bor I langt fra mig?

Jeg rejser gerne uden for København og løser indretningsopgaver. Holder virksomheden til i Sverige, i Viborg eller på en Danmarks mange øer, finder vi en praktisk løsning og en skræddersyet pris. Prisen vil altid være inkl. tid og transportudgifter op til 30 km fra København. Udgifter derudover aftaler vi på forhånd. Kontakt mig, så vi kan vende mulighederne.

Har I rodet jer ud i noget større?

Står I foran et krævende projekt som at flytte til nye lokaler, åbne et større showroom eller investere i et projektbyggeri, hjælper jeg også gerne med at løse det. Kontakt mig og lad os tage en snak.